Mgr. Eliška Hondlová

Diplomová práce

Tvůrčí psaní jako didaktický nástroj behaviorální interakce s literárními texty obsahujícími motiv oběti

Creative Writing as a Didactic Tool for Behavioural Interaction with Literary Texts Containing a Victim Motive
Anotace:
Cílem magisterské diplomové práce je představit obor tvůrčí psaní v literární výchově jako didaktický nástroj behaviorální interakce s literárním textem, tj. jako nástroj řízené interakce s literárními texty s motivem oběti. Za účelem představení násilí jako společenského problému využívá textotvorných cvičení zaměřených na rozvoj empatie a morálních postojů. Po vymezení teoretických konceptů práce …více
Abstract:
The aim of the master's thesis is to present the field of creative writing in literary education as a didactic tool of behavioural interaction with literary texts, i.e. as a tool of controlled interaction with literary texts with a victim motive. In order to present violence as a social problem, it uses text-based exercises aimed at developing empathy and moral attitudes. After defining the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Zbyněk Fišer, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marcela Křápková Hrdličková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta