Tvůrčí psaní jako didaktický nástroj behaviorální interakce s literárními texty obsahujícími motiv oběti – Mgr. Eliška Hondlová
Mgr. Eliška Hondlová
Diplomová práce
Tvůrčí psaní jako didaktický nástroj behaviorální interakce s literárními texty obsahujícími motiv oběti
Creative Writing as a Didactic Tool for Behavioural Interaction with Literary Texts Containing a Victim Motive
Anotace:
Cílem magisterské diplomové práce je představit obor tvůrčí psaní v literární výchově jako didaktický nástroj behaviorální interakce s literárním textem, tj. jako nástroj řízené interakce s literárními texty s motivem oběti. Za účelem představení násilí jako společenského problému využívá textotvorných cvičení zaměřených na rozvoj empatie a morálních postojů. Po vymezení teoretických konceptů práce …víceAbstract:
The aim of the master's thesis is to present the field of creative writing in literary education as a didactic tool of behavioural interaction with literary texts, i.e. as a tool of controlled interaction with literary texts with a victim motive. In order to present violence as a social problem, it uses text-based exercises aimed at developing empathy and moral attitudes. After defining the theoretical …víceKlíčová slova
tvůrčí psaní behaviorální interakce rozvoj soft skills a morálních postojů kritické myšlení různé formy násilí oběť pachatel agresor trauma didaktická pomůcka průřezová témata creative writing behavioural interaction soft skills and moral attitudes development critical thinking various types of violence victim perpetrator aggressor didactic aid cross-cutting themes
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yuz1j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Zbyněk Fišer, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marcela Křápková Hrdličková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HONDLOVÁ, Eliška. \textit{Tvůrčí psaní jako didaktický nástroj behaviorální interakce s literárními texty obsahujícími motiv oběti}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ozgph/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons
Lenka Čermáková -
What are soft skills? Which ones are becoming increasingly popular in the current globalized world and why? Case study of a Czech firm highlighting a specific soft skill
Klára STAŇKOVÁ -
Soft skills se zaměřením na emoční inteligenci a komunikaci
Jana Matoušková -
What are soft skills? Which ones are becoming increasingly popular in the current globalized world and why? Case study of a Czech firm highlighting a specific soft skill
Klára STAŇKOVÁ -
Rozvoj soft skills u vedoucích pracovníků
Kristýna Pincová -
Rozvoj soft skills u vedoucích pracovníků.
Kristýna Pincová -
Teambuildingové aktivity ve firmě Solution, s.r.o.(Pro rozvoj soft skills)
Iveta Plotova -
Pohled na využití soft skills: sebereflexe vzdělavatele
Dominika Zálišová