Ing. Martin Mrázek

Bachelor's thesis

Využití metod marketingu k zvýšení zisku malých a středních firem

The use of marketing methods for the profit improvement of small and medium enerprises
Abstract:
Obsahem teoretické části této práce je zmapování chování, faktorů,vlivů, působící na zákazníka a podnik, spolu s možnostmi využití moderního marketingu k efektivnímu oslovení zákazníka. Praktická část navrhuje konkrétní opatření vedoucí k dosažení strategických cílů a vyšších zisků společnosti „WTC, a.s.“
Abstract:
The theoretical part of the thesis describes different factors influencing customer behaviour. In the second part, there is a practical example analysing the current situation of the company "WTC, a.s." and a description of its further improvement.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Jindřich Karpíšek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms

Theses on a related topic