Využití metod marketingu k zvýšení zisku malých a středních firem – Ing. Martin Mrázek
Ing. Martin Mrázek
Bachelor's thesis
Využití metod marketingu k zvýšení zisku malých a středních firem
The use of marketing methods for the profit improvement of small and medium enerprises
Abstract:
Obsahem teoretické části této práce je zmapování chování, faktorů,vlivů, působící na zákazníka a podnik, spolu s možnostmi využití moderního marketingu k efektivnímu oslovení zákazníka. Praktická část navrhuje konkrétní opatření vedoucí k dosažení strategických cílů a vyšších zisků společnosti „WTC, a.s.“Abstract:
The theoretical part of the thesis describes different factors influencing customer behaviour. In the second part, there is a practical example analysing the current situation of the company "WTC, a.s." and a description of its further improvement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/i6spq/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Jindřich Karpíšek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Filip Němec -
Systém CRM ve společnosti Hotel International Brno
Jakub Kutnohorský