Rozvoj komunikativních kompetencí u dětí se sluchovým postižením v mateřské škole – Barbora URBÁNKOVÁ
Barbora URBÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj komunikativních kompetencí u dětí se sluchovým postižením v mateřské škole
The development of communicative competences of children with hearing impairment in kindergarten
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem rozvoje komunikativních kompetencí u dětí se sluchovým postižením v mateřské škole. Hlavním cílem je popsat význam komunikace u dětí se sluchovým postižením a analyzovat rozvoj komunikativních kompetencí u dětí se sluchovým postižením v mateřské škole. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, popisuje klasifikaci sluchových vad a rámcový vzdělávací …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of developing communicative competences in children with hearing impairments in a kindergarten. The main objective is to describe the importance of communication for children with hearing impairments and to analyze the development of communicative competences in children with hearing impairments in a kindergarten. The theoretical part deals with defining basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Andrea Silberová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBÁNKOVÁ, Barbora. Rozvoj komunikativních kompetencí u dětí se sluchovým postižením v mateřské škole. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Komunikativní kompetence dítěte v mateřské škole
Jitka DUDYSOVÁ -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Školní budova s komplexní péčí pro zrakově a sluchově postižené děti (mateřská škola a základní škola)
Romana Jurková -
Průprava na čtení a psaní Braillova písma u dětí se zrakovým postižení v mateřské škole
Kateřina POLÍVKOVÁ -
Interakce a způsoby komunikace mezi dětmi se sluchovým postižením z mateřské školy pro sluchově postižené a dětmi slyšícími z běžné mateřské školy
Helena Pšejová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská