Sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra – Zuzana Havlíková
Zuzana Havlíková
Bachelor's thesis
Sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra
Social integration of a gifted student with an autism spectrum disorder
Anotácia:
V pedagogické a speciálně pedagogické praxi se dennodenně setkáváme s diskuzí, zda sociálně integrovat nadané žáky s poruchou autistického spektra do běžné či specializované třídy. Při rozhodování sociální integrace u nadaného žáka s Aspergerovým syndromem je obzvlášť důležité znát veškerá specifika poruchy a úskalí vzdělávací praxe. Často k rozhodnutí napomůže prostá sumarizace a zhodnocení efektivity …viacAbstract:
In pedagogical and special pedagogical practice, we meet daily with a discussion on whether to socially integrate gifted pupils with autism spectrum disorder into regular or specialized classes. When deciding on social integration in a gifted pupil with Asperger's syndrome, it is especially important to know all the specifics of the disorder and pitfalls of educational practice. A simple summary and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Machů, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havlíková, Zuzana. Sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková