Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o. – Aneta Bednaříková
Aneta Bednaříková
Bakalářská práce
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Communication on the Social Networks of the Company Lázeňská káva, s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce, která nese název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti, s cílem navržení možností využití sociálních sítí vedoucích k růstu značky, rozvoje firmy a také zvýšení prodejů. Práce se skládá ze dvou částí, tedy části teoretické a části praktické. Část první, tedy teoretická, se zabývá internetovým marketingem …víceAbstract:
The bachelor's thesis, which is entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." focuses on the company's marketing communications, with the aim of designing opportunities to use social networks, leading to brand growth, company development as well as increased sales. The bachelor's thesis consists of two parts, the theoretical part and the practical part. Part One, theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bednaříková, Aneta. Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing kulturní instituce
Hana Pláteníková -
Marketing na sociální síti internetového obchodu
Kristýna Finková -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Dogs of Instagram: The linguistic representation of dogs in Instagram posts
Nikol ŠEVČÍKOVÁ