Bc. Petr Ulbrich

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The instruments of Marketing Communications for selected target group - children and youth
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na děti v chomutovském okrese. Moji práci jsem zaměřil na děti a mládež v rozmezí 10 až 16 let. Celá práce je věnována nejvyužívanější části komunikačního mixu, reklamě. Cíli práce jsou, zmapování mediálních zvyklostí dětí a mládeže, jejich užívání internetu, názor na reklamu, chápání reklamy, jejich technickou vybavenost a nakonec YouTubery, jako ideální zbraň product …more
Abstract:
In his thesis I focus on children in the district Chomutov. My work focuses on children and youth between 10 and 16 years. The work is devoted to the most frequently used part of the communication mix, advertising. The aim of the thesis is to map the media habits of children and youth, their use of the Internet, their opinion on advertising, advertising understanding, their technical skills and eventually …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní