Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Petr Ulbrich
Bc. Petr Ulbrich
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The instruments of Marketing Communications for selected target group - children and youth
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na děti v chomutovském okrese. Moji práci jsem zaměřil na děti a mládež v rozmezí 10 až 16 let. Celá práce je věnována nejvyužívanější části komunikačního mixu, reklamě. Cíli práce jsou, zmapování mediálních zvyklostí dětí a mládeže, jejich užívání internetu, názor na reklamu, chápání reklamy, jejich technickou vybavenost a nakonec YouTubery, jako ideální zbraň product …moreAbstract:
In his thesis I focus on children in the district Chomutov. My work focuses on children and youth between 10 and 16 years. The work is devoted to the most frequently used part of the communication mix, advertising. The aim of the thesis is to map the media habits of children and youth, their use of the Internet, their opinion on advertising, advertising understanding, their technical skills and eventually …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fg0c1/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ULBRICH, Petr. \textit{Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/2p6fmx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
Michal Majnuš -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Reklama jako nástroj komunikace se zákazníky
Petra Peřtová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera