Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Petr Ulbrich
Bc. Petr Ulbrich
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The instruments of Marketing Communications for selected target group - children and youth
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na děti v chomutovském okrese. Moji práci jsem zaměřil na děti a mládež v rozmezí 10 až 16 let. Celá práce je věnována nejvyužívanější části komunikačního mixu, reklamě. Cíli práce jsou, zmapování mediálních zvyklostí dětí a mládeže, jejich užívání internetu, názor na reklamu, chápání reklamy, jejich technickou vybavenost a nakonec YouTubery, jako ideální zbraň product …víceAbstract:
In his thesis I focus on children in the district Chomutov. My work focuses on children and youth between 10 and 16 years. The work is devoted to the most frequently used part of the communication mix, advertising. The aim of the thesis is to map the media habits of children and youth, their use of the Internet, their opinion on advertising, advertising understanding, their technical skills and eventually …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fg0c1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
Michal Majnuš -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Reklama jako nástroj komunikace se zákazníky
Petra Peřtová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera