Bc. Petr Ulbrich

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The instruments of Marketing Communications for selected target group - children and youth
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na děti v chomutovském okrese. Moji práci jsem zaměřil na děti a mládež v rozmezí 10 až 16 let. Celá práce je věnována nejvyužívanější části komunikačního mixu, reklamě. Cíli práce jsou, zmapování mediálních zvyklostí dětí a mládeže, jejich užívání internetu, názor na reklamu, chápání reklamy, jejich technickou vybavenost a nakonec YouTubery, jako ideální zbraň product …více
Abstract:
In his thesis I focus on children in the district Chomutov. My work focuses on children and youth between 10 and 16 years. The work is devoted to the most frequently used part of the communication mix, advertising. The aim of the thesis is to map the media habits of children and youth, their use of the Internet, their opinion on advertising, advertising understanding, their technical skills and eventually …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní