Simona Ladislavová

Diplomová práce

Komunikačná stratégia značky Oreo

Komunikačná stratégia značky Oreo
Anotace:
Primárním cílem diplomové práce je zjistit, jak je značka sušenek OREO a její marketingová komunikace vnímána na trhu České republiky, se zaměřením na studenty (18–26 let) Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří spadají do cílového komunikačního segmentu značky OREO. Na základě získaných zjištění, vyplývajících z analýzy komunikační strategie, marketingové komunikace značky OREO a následné realizaci …více
Abstract:
The primary goal of the thesis is to find out how the brand of OREO cookies and its marketing communication is perceived on the market of the Czech Republic, with a focus on students (18-26 years old) of the University of Economics in Prague, who fall into the target communication segment of the OREO brand. On the basis of the acquired findings, resulting from the analysis of the communication strategy …více
Abstract:
Primárnym cieľom diplomovej práce je zistiť, ako je značka sušienok OREO a jej marketingová komunikácia vnímaná na trhu Českej republiky, so zameraním na študentov (18–26 rokov) Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorí spadajú do cieľového komunikačného segmentu značky OREO. Na základe nadobudnutých zistení, vyplývajúcich z analýzy komunikačnej stratégie, marketingovej komunikácie značky OREO a následnej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Michaela Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89851