Komunikačná stratégia značky Oreo – Simona Ladislavová
Simona Ladislavová
Diplomová práce
Komunikačná stratégia značky Oreo
Komunikačná stratégia značky Oreo
Anotace:
Primárním cílem diplomové práce je zjistit, jak je značka sušenek OREO a její marketingová komunikace vnímána na trhu České republiky, se zaměřením na studenty (18–26 let) Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří spadají do cílového komunikačního segmentu značky OREO. Na základě získaných zjištění, vyplývajících z analýzy komunikační strategie, marketingové komunikace značky OREO a následné realizaci …víceAbstract:
The primary goal of the thesis is to find out how the brand of OREO cookies and its marketing communication is perceived on the market of the Czech Republic, with a focus on students (18-26 years old) of the University of Economics in Prague, who fall into the target communication segment of the OREO brand. On the basis of the acquired findings, resulting from the analysis of the communication strategy …víceAbstract:
Primárnym cieľom diplomovej práce je zistiť, ako je značka sušienok OREO a jej marketingová komunikácia vnímaná na trhu Českej republiky, so zameraním na študentov (18–26 rokov) Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorí spadajú do cieľového komunikačného segmentu značky OREO. Na základe nadobudnutých zistení, vyplývajúcich z analýzy komunikačnej stratégie, marketingovej komunikácie značky OREO a následnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Michaela Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková