Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně – Bc. Zuzana ŠTALMACHOVÁ
Bc. Zuzana ŠTALMACHOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně
Communication strategy of Intervention centre for people at risk from domestic violence in Zlín
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda má široká veřejnost Zlínského kraje dostatečné povědomí o existenci Intervenčního centra ve Zlíně. Další cíl spočíval ve zjištění, zda je komunikační strategie Intervenčního centra dostačující, či nikoliv.Teoretická část diplomové práce se opírá o literaturu z oblasti sociálního marketingu, sociálních marketingových kampaní a sociální reklamy. Dále pak diplomová …moreAbstract:
The aim of my thesis was to determine whether the general public of the Zlin region has sufficient awareness of the Intervention Centre in Zlín. Another objective was to determine whether the communication strategy of the intervention centre is sufficient or not. The theoretical part of my thesis is based on the literature from the field of social market-ing, social marketing campaigns and social advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18500
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTALMACHOVÁ, Zuzana. \textit{Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/2ppkwo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTALMACHOVÁ, Zuzana. Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Non-Profit and Social Services Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Daniel Dejmek -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu
Adéla Suková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář