Bc. Ladislav Květoň

Bachelor's thesis

Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu

The influence of marketing on changing product demand
Abstract:
Bakalářská práce na téma „vliv marketingu na změnu poptávky po produktu“ popisuje a vysvětluje veškeré pojmy, jež souvisejí s marketingovou komunikací, charakteristikou trhu či nákupním chováním spotřebitele. Cílem práce je určit, zda mají určité marketingové nástroje vliv na změnu poptávky po produktu a službě a v jaké míře. První část bakalářské práce je přehledem teoretických znalostí, které jsou …more
Abstract:
The Bachelor thesis on topic„ The influence of marketing on changing product demand“ describes and explains all terms related to marketing communication, market characteristics or consumer shopping behaviour. Goal of the thesis is to determine, whether certain marketing tools have effect on change of demand per product and service and to what extent. First part of the bachelor thesis is an overview …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní