Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu – Bc. Ladislav Květoň
Bc. Ladislav Květoň
Bachelor's thesis
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
The influence of marketing on changing product demand
Anotácia:
Bakalářská práce na téma „vliv marketingu na změnu poptávky po produktu“ popisuje a vysvětluje veškeré pojmy, jež souvisejí s marketingovou komunikací, charakteristikou trhu či nákupním chováním spotřebitele. Cílem práce je určit, zda mají určité marketingové nástroje vliv na změnu poptávky po produktu a službě a v jaké míře. První část bakalářské práce je přehledem teoretických znalostí, které jsou …viacAbstract:
The Bachelor thesis on topic„ The influence of marketing on changing product demand“ describes and explains all terms related to marketing communication, market characteristics or consumer shopping behaviour. Goal of the thesis is to determine, whether certain marketing tools have effect on change of demand per product and service and to what extent. First part of the bachelor thesis is an overview …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/arr1f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Analýza nabídky a poptávky pohybových aktivit pro seniory ve vybraných fitness centrech v Brně a okolí
Petra Mervartová -
Veganské a vegetariánské možnosti stravování v Plzni: nabídka a poptávka
Karel MAŠEK -
Hodnocení legislativní ochrany lesů a lesního hospodářství v tropických oblastech - na příkladu Surinamu, Konžké republiky a Laosu
Polina Masliuk -
Komparativní analýza vývoje spotřeby vepřového, hovězího a drůbežího masa a masných výrobků v České republice a na Ukrajině
Yuliia Yefimova -
Ekonometrická analýza nabídky a poptávky vybraných druhů ovoce a jejich výrobků v ČR.
Štěpán Spilka -
Konkurence klasických a nízkonákladových leteckých dopravců z hlediska nabídky a poptávky po jejich službách
Robert Foldyna -
Analýza trhu práce v Královéhradeckém a Libereckém kraji ve srovnání s přilehlými regiony Polska a Německa
Dana Výborná