Martin Kadlec

Master's thesis

Determinanty tržeb a návštěvnosti obchodního centra

rDeterminants of Sales and Attendance of Shopping Centre
Anotácia:
Tato práce analyzuje determinanty ovlivňující tržby obchodního centra a poptávku po návštěvnosti centra na datech konkrétního obchodního centra z let 2007-2011. Na základě dat pětileté měsíční časové řady jsou sestaveny dva modely tržeb, jeden sledující tržby na zákazníka, v druhém modelu jsou vysvětlovanou proměnnou tržby obchodního centra vztažené k indexu tržeb maloobchodníků. Pro model analyzující …viac
Abstract:
The thesis analyses determinants of shopping centre sales and its attendance demand; it is based on data of the specific shopping centre from the years 2007 -- 2011. Based on a five-year monthly time series, two sales models are created. One model tracks sales per customer, the other deals with the shopping centre sales which are compared with the sales index of retailers. On the other hand, a model …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2012
  • Vedúci: Peter Bolcha
  • Oponent: Ivo Koubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33726

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza