Ing. Pavel Popelka
Master's thesis
Analýza media relations
Media relation analysis
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza media relations“ je analyzovat media relations v konkrétní organizaci a formulovat doporučení pro jejich další řízení. V teoretické části práce je nejprve vymezen pojem public relations a komunikační proces v oblasti public relations. V další kapitole je pojem public relations vymezen vůči ostatním nástrojům propagace. Následující část práce popisuje oblast media …moreAbstract:
The objective of the diploma thesis “Media relations analysis” is to analyze media relations in a specific organisation and to formulate a recommendation for its future regulation. Firstly, there is a delimitated definition of public relations and communicational process according to public relations in the teoretical section. In the next chapter public relations are compared with other promotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uneu6/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení vybrané PR kampaně
Linda Olivová -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
Sportovní marketing jako efektivní a všestranný nástroj propagace
Tomáš Rys -
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Barbora Kalousková -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
Martina Bukovjanová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová