Chování firmy v době pandemie Covid-19 – Bc. Barbora Náglová
Bc. Barbora Náglová
Diplomová práce
Chování firmy v době pandemie Covid-19
Behavior of the company during Covid-19 pandemic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá mediálním chováním firem v době první vlny pandemie Covid-19. Má za cíl vytvořit jednoduchý model pravidel, která by měla společnost následovat v případě, že nechce v době krize ztratit své zákazníky, znehodnotit vnímání své značky a po krizi se naopak chce brzy zotavit. Teoretická část práce obsahuje přehled základní problematiky z oboru marketingu a médií, pojmový aparát …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the media behavior of companies during the first wave of the Covid-19 pandemic. It aims to create a simple model of rules that a company should follow if it does not want to lose its customers in times of crisis, devalue its brand perception and, on the contrary, wants to recover soon after the crisis. The theoretical part of the thesis contains an overview of basic issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Analýza manažerských teorií firmy (alternativních teorií firmy) v chování současných firem
Tereza Trojanová -
Korupce a další formy nežádoucího chování firmy na trhu, nástroje jejímu předcházení
Aleksandra Sharypova -
Model chování mikulovských slínovců v odlišných teplotně tlakových podmínkách
Barbora Zouharová -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Krizový plán řízení Nemocnice Prachatice, a.s. v období covidové pandemie
Pavlína Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva