Bc. Barbora Náglová
Master's thesis
Chování firmy v době pandemie Covid-19
Behavior of the company during Covid-19 pandemic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá mediálním chováním firem v době první vlny pandemie Covid-19. Má za cíl vytvořit jednoduchý model pravidel, která by měla společnost následovat v případě, že nechce v době krize ztratit své zákazníky, znehodnotit vnímání své značky a po krizi se naopak chce brzy zotavit. Teoretická část práce obsahuje přehled základní problematiky z oboru marketingu a médií, pojmový aparát …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the media behavior of companies during the first wave of the Covid-19 pandemic. It aims to create a simple model of rules that a company should follow if it does not want to lose its customers in times of crisis, devalue its brand perception and, on the contrary, wants to recover soon after the crisis. The theoretical part of the thesis contains an overview of basic issues …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Analýza manažerských teorií firmy (alternativních teorií firmy) v chování současných firem
Tereza Trojanová -
Korupce a další formy nežádoucího chování firmy na trhu, nástroje jejímu předcházení
Aleksandra Sharypova -
Model chování mikulovských slínovců v odlišných teplotně tlakových podmínkách
Barbora Zouharová -
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights