Analýza marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Ing. Eliška Veselá
Ing. Eliška Veselá
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Analysis of rolle communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je definice pojmů, které jsou s tématem komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu spjaté. A následná jejich aplikace v praxi. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je věnována vymezení pojmů, které jsou v praktické části využívány. Jedná se zejména o tyto pojmy: marketingový mix, komunikační mix, propagace, osobní prodej, propagace …víceAbstract:
The subject of this bachelor work is to define terms that are the subject of communication in the different stages of the product life cycle. And then their subsequent application in practice. The work is divided into two main parts. The theoretical part is focused on the definition of terms that are than used in the practical part. These terms include the following: marketing mix, communications mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gb6pa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová