Ing. Eliška Veselá

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

Analysis of rolle communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je definice pojmů, které jsou s tématem komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu spjaté. A následná jejich aplikace v praxi. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je věnována vymezení pojmů, které jsou v praktické části využívány. Jedná se zejména o tyto pojmy: marketingový mix, komunikační mix, propagace, osobní prodej, propagace …více
Abstract:
The subject of this bachelor work is to define terms that are the subject of communication in the different stages of the product life cycle. And then their subsequent application in practice. The work is divided into two main parts. The theoretical part is focused on the definition of terms that are than used in the practical part. These terms include the following: marketing mix, communications mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní