Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci – Bc. Adam Rek
Bc. Adam Rek
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci
Analysis of marketing Communication of the TV Show Tečka páteční noci
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit analýzu marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci. V teoretické části práce zpracovává problematiku marketingu kultury, aplikuje poznatky na marketing hudebního průmyslu a popisuje vývoj médií až do součas-ného digitálního věku. Práce definuje Českou televizi jako veřejnoprávní médium a hledá její závazky a povinnosti, které je nutné znát pro správné …moreAbstract:
This thesis aims to create an analysis of a marketing communication of a television program Tečka páteční noci. The theoretical part of the thesis processes an issue of the marketing of culture, applies knowledge to the music industry marketing and describes the evolution of media up to the current digital age. The thesis defines Czech television as a public medium, it seeks its obligations and responsibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rek, Adam. Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Tomáš Pánek -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ