Bc. Adam Rek

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci

Analysis of marketing Communication of the TV Show Tečka páteční noci
Anotácia:
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit analýzu marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci. V teoretické části práce zpracovává problematiku marketingu kultury, aplikuje poznatky na marketing hudebního průmyslu a popisuje vývoj médií až do součas-ného digitálního věku. Práce definuje Českou televizi jako veřejnoprávní médium a hledá její závazky a povinnosti, které je nutné znát pro správné …viac
Abstract:
This thesis aims to create an analysis of a marketing communication of a television program Tečka páteční noci. The theoretical part of the thesis processes an issue of the marketing of culture, applies knowledge to the music industry marketing and describes the evolution of media up to the current digital age. The thesis defines Czech television as a public medium, it seeks its obligations and responsibilities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rek, Adam. Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications