Využití nástrojů on-line marketingu pro propagaci cestovní agentury – Vojtěch Nejezchleb
Vojtěch Nejezchleb
Bakalářská práce
Využití nástrojů on-line marketingu pro propagaci cestovní agentury
How to Promote a Travel Agency Using Online Marketing Tools
Anotace:
Bakalářská práce se zejména zabývá marketingovou strategií cestovní agentury Invia. Konkrétně se zaměřuje na nástroje online marketingu, které jsou využívány pro její propagaci na internetu. Cílem této práce je inovace online marketingové strategie společnosti Invia pomocí stávajících trendů v této oblasti. Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která zahrnuje úvod do problematiky cestovního …víceAbstract:
Bachelor thesis particularly deals with marketing strategy of travel agency Invia. More specifically, it focuses on on-line marketing tool, that are used for its promotion on the internet. The main goal of the thesis is to innovate Invia's online marketing strategy using current marketing trends. The bachelor thesis consists of theoretical part, which includes the issue of tourism, as Invia runs a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nejezchleb, Vojtěch. Využití nástrojů on-line marketingu pro propagaci cestovní agentury. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi
Adam Vágner
Název
Vložil
Vloženo
Práva