Neziskové organizace a média – Bc. Veronika Nováková
Bc. Veronika Nováková
Bakalářská práce
Neziskové organizace a média
Non-profit organizations and media
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je efektivní komunikace mezi neziskovými organizacemi a médii. Cílem je navržení možné spolupráce a budování dobré pověsti neziskových organizací. Prvním dílčím cílem je zjištění stávajícího stavu neziskových organizací a médií, což bylo zjištěno pomocí výročních zpráv. Následovaly polo standardizované rozhovory s neziskovými organizacemi a médii, které se týkaly …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is an effective communication between non-profit organizations and the media. The aim is to suggest possible cooperation and building a good reputation for non-profit organizations. The first partial aim is to ascertain the current state of the non-profit organizations and the media, which was ascertained by means of annual reports. Then the semi-standardized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/da9zb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Motivace pro práci v neziskové organizaci sociálního a zdravotního zaměření
Michaela Vinklerová -
Analýza finančního zdraví vybrané neziskové organizace
Tereza Nedomová -
Role komunikace ve firemním prostředí
Michaela Ratajová -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran