Bc. Veronika Nováková
Bachelor's thesis
Neziskové organizace a média
Non-profit organizations and media
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je efektivní komunikace mezi neziskovými organizacemi a médii. Cílem je navržení možné spolupráce a budování dobré pověsti neziskových organizací. Prvním dílčím cílem je zjištění stávajícího stavu neziskových organizací a médií, což bylo zjištěno pomocí výročních zpráv. Následovaly polo standardizované rozhovory s neziskovými organizacemi a médii, které se týkaly …moreAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is an effective communication between non-profit organizations and the media. The aim is to suggest possible cooperation and building a good reputation for non-profit organizations. The first partial aim is to ascertain the current state of the non-profit organizations and the media, which was ascertained by means of annual reports. Then the semi-standardized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/da9zb/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Motivace pro práci v neziskové organizaci sociálního a zdravotního zaměření
Michaela Vinklerová -
Analýza finančního zdraví vybrané neziskové organizace
Tereza Nedomová -
Role komunikace ve firemním prostředí
Michaela Ratajová -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran