Josef Vinš

Diplomová práce

Vliv hudebního pozadí na paměť při sledování reklamních spotů

Effect of background music on short-term memory while watching commercials
Anotace:
Výzkumná diplomová práce, ve které bylo zkoumáno, jestli různé hudební doprovo-dy reklamy mohou ovlivnit, kolik údajů o produktu, či službě si příjemci sdělení zapamatují. Výzkum vycházel z dřívější psychologické studie Effects of Background Music in Phonological Short-term Memory (Salamé a Baddeley, 1989). Data byla sbírána offline na půdě FM VŠE od homogenního výzkumného vzorku kvůli eliminaci dalších …více
Abstract:
A research diploma thesis in which it was investigated whether different musical background of advertisements can influence how much information about the product or service the recipients of the message remember. The research was based on an earlier psychological study Effects of Background Music in Phonological Short-term Memory (Salamé and Baddeley, 1989). Data were collected offline on the faculty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Daria Gunina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92163