Vliv hudebního pozadí na paměť při sledování reklamních spotů – Josef Vinš
Josef Vinš
Diplomová práce
Vliv hudebního pozadí na paměť při sledování reklamních spotů
Effect of background music on short-term memory while watching commercials
Anotace:
Výzkumná diplomová práce, ve které bylo zkoumáno, jestli různé hudební doprovo-dy reklamy mohou ovlivnit, kolik údajů o produktu, či službě si příjemci sdělení zapamatují. Výzkum vycházel z dřívější psychologické studie Effects of Background Music in Phonological Short-term Memory (Salamé a Baddeley, 1989). Data byla sbírána offline na půdě FM VŠE od homogenního výzkumného vzorku kvůli eliminaci dalších …víceAbstract:
A research diploma thesis in which it was investigated whether different musical background of advertisements can influence how much information about the product or service the recipients of the message remember. The research was based on an earlier psychological study Effects of Background Music in Phonological Short-term Memory (Salamé and Baddeley, 1989). Data were collected offline on the faculty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92163
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Daria Gunina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92163
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Field independence as a spatial cognitive ability: Correlation study of verbal and spatial short term memory
Lenka Krajčíková -
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
Václav Dohnal -
Rozdíl mezi mollovými a durovými tóninami při výzkumu music-dependent memory
Julie Šimečková -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
Lucie Kalandříková -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková