Nikola Valiánová

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna

Measuring of Customers Satisfaction of the Restaurant and Guesthouse "U Kostela" in Ujezd u Brna
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna a se spokojeností jeho zákazníků jak s komunikací, tak se službami tohoto subjektu. Cílem práce je analyzovat dosavadní komunikaci a na základě srovnání s teorií marketingových komunikací navrhnout případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá poznatky domácích i zahraničních autorů k marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the Communication mix of the Restaurant and Guesthouse "U Kostela" in Ujezd u Brna and with customer satisfaction of the communication and service which this subject is providing. The aim of this thesis is to analyse existing communication and suggest possible improvements based on comparison with the theory of Marketing Communications. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valiánová, Nikola. Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe