Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s – Jan David Honys
Jan David Honys
Bakalářská práce
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Bohemia motion pictures a.s. Corporate Identity
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout novou korporátní identitu pro společnost Bohemia Motion Pictures a.s., která modernizuje její marketingovou komunikaci. V teoretické části se budu zabývat definicí klíčových pojmů a provedu analýzu současné situace společnosti Bohemia Motion Pictures a.s. včetně jejího trhu, konkurence a stávající marketingové strategie. V praktické části budu popisovat tvorbu …víceAbstract:
The goal of this bachelors thesis is to develop a new corporate identity for Bohemia Motion Pictures a.s., which will modernize the companies marketing communication. I will use the theoretical section to define key concepts and to analyse BMP’s currect situation, including it’s target market, competitors and existing marketing strategy. In the practical section i will delve into the creation of new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Macúch
- Oponent: Miroslav Roubíček, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design
Petra Železná
Název
Vložil
Vloženo
Práva