Stanislav Kovářík

Bachelor's thesis

Vývoj 3D her ve frameworku Unity

3D game development in Unity engine
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit uživatelskou příručku pro tvorbu 3D hry ve vývojovém prostředí Unity. Tohoto cíle je dosaženo postupným vyložením základních pojmů dané problematiky, následným popsáním vlastností prostředí a práce s ním a na závěr podrobným postupem při vývoji hry. Přínosem této práce je vytvořená uživatelská příručka v češtině, která koresponduje s nejnovější verzí 5.6 prostředí …more
Abstract:
The purpose if this bachelors thesis is to create user manual for making 3D games in Unity development environment. This aim is reached by explaining basic terms in game development, explaining enviroments features, how to work with it and guiding trough the proces of game development. This thesis also contributes to the small list of Unity manuals written in Czech language, which are kept up to date …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Jan Ženíšek
  • Reader: Alena Buchalcevová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69660

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika