Marek Kroutil

Master's thesis

Strategie řízení zahraničních zastoupení II. stupně agentury CzechTourism

The Management Strategy of CzechTourism II. Degree Foreign Offices
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti propagace destinace cestovního ruchu na významných zdrojových trzích České republiky formou zahraničních poboček za účelem podpory příjezdového cestovního ruchu. Důraz je kladen především na propagaci prostřednictvím soukromého subjektu – smluvního partnera, který má pro tyto účely statut zahraničního zastoupení tzv. II. stupně. Na základě analýzy a trendu …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to analyse possibilities of promotion of the tourism destination - Czech Republic - in important source markets in the form of foreign offices in order to support inbound tourism. Emphasis is placed mainly on the promotion through a private entity - a contractual partner, who has the status of foreign office of the so called II. degree for these purposes. Based on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2018
  • Supervisor: Liběna Jarolímková
  • Reader: Klára Vysloužilová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72794