Strategie řízení zahraničních zastoupení II. stupně agentury CzechTourism – Marek Kroutil
Marek Kroutil
Diplomová práce
Strategie řízení zahraničních zastoupení II. stupně agentury CzechTourism
The Management Strategy of CzechTourism II. Degree Foreign Offices
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti propagace destinace cestovního ruchu na významných zdrojových trzích České republiky formou zahraničních poboček za účelem podpory příjezdového cestovního ruchu. Důraz je kladen především na propagaci prostřednictvím soukromého subjektu – smluvního partnera, který má pro tyto účely statut zahraničního zastoupení tzv. II. stupně. Na základě analýzy a trendu …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to analyse possibilities of promotion of the tourism destination - Czech Republic - in important source markets in the form of foreign offices in order to support inbound tourism. Emphasis is placed mainly on the promotion through a private entity - a contractual partner, who has the status of foreign office of the so called II. degree for these purposes. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Klára Vysloužilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72794
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová