Lucie HESSOVÁ
Bachelor's thesis
E-marketing ve vybraných firmách
E-marketing in selected firms
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem ? E-marketing ve vybraných firmách?, se zabývá e-marketingem a jeho využitím ve vybraných firmách. Popisuje historii a vývoj internetu, poskytuje informace o nástrojích e-marketingu. V praktické části zjišťuji a vysvětluji použité e-marketingové nástroje vybraných firem a jejich vnímání zákazníky. Dále jsem využila SWOT analýzy ke zjištění silných a slabých stránek obou …moreAbstract:
This bachelor´s thesis with the name ? E-marketing in selected firms? deals with e-marketing and it's use in selected firms. Describes the history and evolution of the internet, provides information about e-marketing tools. In the practical part of the discovering and explaining the e-marketing tools of the selected firms and their perception of the customers. Next time I used SWOT analysis to identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HESSOVÁ, Lucie. \textit{E-marketing ve vybraných firmách}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/2r2b0w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HESSOVÁ, Lucie. E-marketing ve vybraných firmách. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o výběru ubytování v turistických destinacích
Martin Mosler -
Zvýšení konkurenceschopnosti ateliéru Model4You za použití nástrojů e-marketingu
Marie Chudíčková -
Návrh statégie e-marketingu ubytovacieho zariadenia
Adam Kacvinský -
Návrh na zlepšenie e-marketingu hotela Continental a podpora návštevnosti
Dominika Tomášková -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Analýza využití e-marketingu ve firmě Bonesprit
Michaela MIKŠÍKOVÁ -
E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.
Nikol MIKULIČOVÁ -
Analýza webu vybraných firem a jejich porovnání
Miroslav Havel