Vít Pavlík
Master's thesis
Marketingová strategie pro podnik typu start-up
Marketing Strategy for Start-up Business
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě výstupů ze situační analýzy vybraného start-upu určit vhodnou marketingovou strategii a navrhnout marketingový plán. Vybraným start-upem je firma Profitpool, jejíž předmět podnikání je komunitní těžení digitálních měn. Práce je strukturovaná do dvou hlavních částí: rešeršní a analytické části. Literární rešerše zahrnuje odborné vymezení tématu s vysvětlením všech …moreAbstract:
The aim of the thesis is to select the most suitable marketing strategy and propose a marketing plan for the company Profitpool. This proposal is based on the outcomes of the situation analysis. The main activity of Profitpool is digital currency mining. The thesis is subdivided into two main parts, i.e. research and analytical. The first part concerns itself with the delimitation of a research topic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2014
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍK, Vít. \textit{Marketingová strategie pro podnik typu start-up}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2014. Available from: https://theses.cz/id/2r6760/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
David Petrbok -
Marketingová analýza start-up firmy
Jan Kebrle -
Marketingová komunikace start-up projektu
Kateřina Buráňová -
Marketing vybraného internetového start-up projektu
Emmanuel Khachatryan
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights