Kateřina Buráňová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace start-up projektu

Marketing communication of a start-up
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou marketingové komunikace pro začínající start-up Vianoto. Hlavním cílem práce je navrhnout tuto marketingovou komunikaci tak, aby byla co nejefektivnější. Za tímto účelem je nejprve popsán obecný průběh tvorby marketingové situační analýzy se zaměřením na start-upy v České republice, neboť pro vytvoření efektivní marketingové komunikace je nezbytné, aby byl k dispozici dostatek …více
Abstract:
The aim of this thesis is to formulate a marketing communication for a newly founded start-up company called Vianoto. The communication should be designed in the most effective way possible.At first, a general procedure of situation analysis is described considering the environment of start-up companies in the Czech Republic as situation analysis is necessary for collecting information and data that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73305