Šárka Havrdová

Bakalářská práce

Věrnostní programy vybraných retailových řetězců

Loyalty programs of selected retail chains
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl informovat o věrnostních programech dvou retailových řetězců Tesco Stores ČR a.s. a REWE Markt GmbH. První kapitola práce je věnována vlastnímu marketingovému výzkumu, jehož cílem bylo získat přehled o tom, jak jsou věrnostní programy v dnešní době vnímány. Druhá kapitola práce je zaměřena na rozbor věrnostních programů. Třetí kapitola má za cíl popsat vybrané společnosti …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to inform about the loyalty programs of two retail chains Tesco Stores a.s. and REWE Markt GmbH. The first chapter deals with the marketing research, whose aim was to get an overview of how loyalty programs are nowadays perceived. The second chapter is focused on the analysis of loyalty programs. The third chapter aims to describe the companies and their loyalty programs, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Jan Fuchs

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54520