Věrnostní programy vybraných retailových řetězců – Šárka Havrdová
Šárka Havrdová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců
Loyalty programs of selected retail chains
Anotácia:
Tato bakalářská práce má za cíl informovat o věrnostních programech dvou retailových řetězců Tesco Stores ČR a.s. a REWE Markt GmbH. První kapitola práce je věnována vlastnímu marketingovému výzkumu, jehož cílem bylo získat přehled o tom, jak jsou věrnostní programy v dnešní době vnímány. Druhá kapitola práce je zaměřena na rozbor věrnostních programů. Třetí kapitola má za cíl popsat vybrané společnosti …viacAbstract:
This bachelor thesis aims to inform about the loyalty programs of two retail chains Tesco Stores a.s. and REWE Markt GmbH. The first chapter deals with the marketing research, whose aim was to get an overview of how loyalty programs are nowadays perceived. The second chapter is focused on the analysis of loyalty programs. The third chapter aims to describe the companies and their loyalty programs, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54520
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedúci: Petr Cimler
- Oponent: Jan Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54520
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová