Klára Janigová

Diplomová práce

Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov

Kvalita služeb vybraného hotelového řetězce jako motivační faktor pro opakované pobyty klientů
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení kvality služeb turecké hotelové sítě Trendy Hotels z hlediska motivace hostů opakovaně se do hotelů této sítě vracet, a to prostřednictvím zjištění spokojenosti hostů s nabízenými službami. Předmětem zkoumání je zejména slovenská klientela navštěvující hotely sítě Trendy a tedy otázka, do jaké míry daná kvalita služeb ovlivňuje opakovanou návštěvu hotelů slovenskými …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the quality of services of the Turkish hotel chain Trendy Hotels in terms of the motivation of guests to repeatedly return to the hotels, by determining the satisfaction of guests with the offered services. The subject of the investigation are mainly the Slovak guests visiting Trendy hotels and thus the question to what extent the given quality of services …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotenie kvality služieb tureckej hotelovej siete Trendy Hotels z hľadiska motivácie hostí opakovane sa do hotelov tejto siete vracať, a to prostredníctvom zistenia spokojnosti hostí s ponúkanými službami. Predmetom skúmania je najmä slovenská klientela navštevujúca hotely siete Trendy a teda otázka, do akej miery daná kvalita služieb ovplyvňuje opakovanú návštevu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Blanka Bejdáková
  • Oponent: Petr Scholz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89244