Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov – Klára Janigová
Klára Janigová
Master's thesis
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Kvalita služeb vybraného hotelového řetězce jako motivační faktor pro opakované pobyty klientů
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení kvality služeb turecké hotelové sítě Trendy Hotels z hlediska motivace hostů opakovaně se do hotelů této sítě vracet, a to prostřednictvím zjištění spokojenosti hostů s nabízenými službami. Předmětem zkoumání je zejména slovenská klientela navštěvující hotely sítě Trendy a tedy otázka, do jaké míry daná kvalita služeb ovlivňuje opakovanou návštěvu hotelů slovenskými …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the quality of services of the Turkish hotel chain Trendy Hotels in terms of the motivation of guests to repeatedly return to the hotels, by determining the satisfaction of guests with the offered services. The subject of the investigation are mainly the Slovak guests visiting Trendy hotels and thus the question to what extent the given quality of services …moreAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotenie kvality služieb tureckej hotelovej siete Trendy Hotels z hľadiska motivácie hostí opakovane sa do hotelov tejto siete vracať, a to prostredníctvom zistenia spokojnosti hostí s ponúkanými službami. Predmetom skúmania je najmä slovenská klientela navštevujúca hotely siete Trendy a teda otázka, do akej miery daná kvalita služieb ovplyvňuje opakovanú návštevu …moreKeywords
kvalita služeb hotelový řetězec motivace opakované pobyty ubytovací služby stravovací služby spokojenost loajalita
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89244
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Blanka Bejdáková
- Reader: Petr Scholz
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANIGOVÁ, Klára. \textit{Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2r9r80/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89244
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Application of Pinterest as a marketing tool for Bloggers in the food and beverage industry
Nerva Vikramshekhar -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Pozice Food and Beverage Manager a její kompetence
Tereza Kalouskova -
Využitie revenue managementu v oblasti Food and Beverage
Adela Džambová -
PROBLEMATIKA FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENTU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM
Martin Barák -
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes