Klára Janigová

Master's thesis

Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov

Kvalita služeb vybraného hotelového řetězce jako motivační faktor pro opakované pobyty klientů
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení kvality služeb turecké hotelové sítě Trendy Hotels z hlediska motivace hostů opakovaně se do hotelů této sítě vracet, a to prostřednictvím zjištění spokojenosti hostů s nabízenými službami. Předmětem zkoumání je zejména slovenská klientela navštěvující hotely sítě Trendy a tedy otázka, do jaké míry daná kvalita služeb ovlivňuje opakovanou návštěvu hotelů slovenskými …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the quality of services of the Turkish hotel chain Trendy Hotels in terms of the motivation of guests to repeatedly return to the hotels, by determining the satisfaction of guests with the offered services. The subject of the investigation are mainly the Slovak guests visiting Trendy hotels and thus the question to what extent the given quality of services …more
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotenie kvality služieb tureckej hotelovej siete Trendy Hotels z hľadiska motivácie hostí opakovane sa do hotelov tejto siete vracať, a to prostredníctvom zistenia spokojnosti hostí s ponúkanými službami. Predmetom skúmania je najmä slovenská klientela navštevujúca hotely siete Trendy a teda otázka, do akej miery daná kvalita služieb ovplyvňuje opakovanú návštevu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2023
  • Supervisor: Blanka Bejdáková
  • Reader: Petr Scholz

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89244