Strategická komunikace náboru vysokoškolských studentů na sociálních platformách – Bc. Veronika Kocourová
Bc. Veronika Kocourová
Diplomová práce
Strategická komunikace náboru vysokoškolských studentů na sociálních platformách
Strategic communication of university student recruitment on social platforms
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickou komunikací univerzitních institucí ve vztahu k potenciálním studentům. Práce má za úkol nalézt, zanalyzovat a kriticky zhodnotit audio-vizuální formu náboru s primárním zaměřením na tři brněnské univerzity. Cílem práce je zjistit, jaký vliv má audiovizuální tvorba na sociálních platformách ve spojení komunikační strategie se zájemci o studium. Práce má za úkol …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the strategic communication of university institutions in rela-tion to potential students. The task of the thesis is to find, analyze and critically evaluate the audio-visual form of recruitment with a primary focus on three universities in Brno. The aim of the thesis is to find out what influence has the audiovisual creation on social media platforms in connection with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tm4mb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Ondřej Krajtl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Ondřej Kounovský -
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Nikola Tomanová -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová