Ochranné známky a jejich právní ochrana – Bc. Marie Böhmová
Bc. Marie Böhmová
Bakalářská práce
Ochranné známky a jejich právní ochrana
Trademarks and Their Legal Protection
Anotace:
Anotace Ochranné známky jsou naší každodenní nedílnou součástí a spadají do našeho běžného života. Při koupi určitého sortimentu zboží, spotřebitel drží v rukou určitou značku výrobku, aniž by si byl vědom toho, že mohou být jednotlivě registrovány ochrannou známkou a co vše je chráněno právem a zákonem. Jednou z podstatných náležitostí ochranných známek by měla být jejich záruka dobrého jména podniku …víceAbstract:
Annotation which may eventually prove as inefficient. Trade marks are integral part of our everyday life and belong there. If a consumer buys certain merchandise, he/she holds in hand a certain product trademark without being aware that such product may be registered with a trademark and thus protected by law. One of substantial appurtenances of trademarks is their guarantee of good company name which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xjrvk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: JUDr. Adam Doležal
- Oponent: Mgr. Vlastimil Janeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Ochranná známka
Alexandra Běhounková -
Ochranná známka
Jan Dlouhý -
Porušení práv ochranných známek v hospodářské soutěži
Jitka Honsová -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková