Marketingová strategie značky Grom pro český trh – Veronika Pawlasová
Veronika Pawlasová
Diplomová práce
Marketingová strategie značky Grom pro český trh
Marketing strategy of the brand Grom for the Czech market
Anotace:
V této diplomové práci je přiblížena teorie marketingové strategie značky v mezinárodním prostředí se zaměřením na její positioning. Teorie je následně aplikována na Grom - značku italské společnosti Gromart S.p.A., která vyrábí italské prémiové kopečkové zmrzliny. Hlavním cílem práce je vytvořit návrh marketingové strategie značky Grom pro český trh tak, aby odpovídala podmínkám na trhu.Abstract:
The thesis introduces theory of marketing strategy of a brand in an international environment with focus on brand positioning. The theoretical knowledge is then applied on Grom -- brand of Italian company Gromart S.p.A., producer of Italian premium ice-cream. The main objective of the thesis is to create a draft of marketing strategy for the brand to enter Czech market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34290
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Stanislav Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34290
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Marketing strategy of Nike
Mariam Ismailova -
Marketing Strategy of a Chosen Company
Natalie Jedlička -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili