Nástroje pro identifikaci sociálních vazeb v nestrukturovaných datech – Bc. Roman Pijáček
Bc. Roman Pijáček
Diplomová práce
Nástroje pro identifikaci sociálních vazeb v nestrukturovaných datech
Tools for identifying social relationships in unstructured data
Anotace:
Cílem této diplomové práce je přiblížit oblast sociálních médií a popsat problematiku získávání znalostí, zejména pak z nestrukturovaných datových zdrojů. V rámci praktické části této práce je popsána analýza, návrh a implementace softwarových nástrojů pro identifikaci osob a jejich vazeb. V závěru práce jsou diskutována další možná rozšíření projektu do budoucna.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to introduce the area of social media and describe the problems of knowledge discovery, mainly in unstructured data. The practical part of this thesis describes the analysis, design and implementation of software tools used for identification of users and their social relationships. In conclusion, possible improvements and further steps are discussed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kov9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2013
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Ministr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Zuzana Plisková -
Perspektivy využití analýzy sociálních médií v bezpečnostním výzkumu: Případová studie mobilizace Dělnické strany sociální spravedlnosti
Jan Hanzelka -
Analýza využívání sociálních médií marketingové komunikace vybraných organizací
Barbora BERANOVÁ -
Využití sociálních medií v podnikové praxi
Nikola ZEMANOVÁ -
Účinnost sociálních médií v budování pozitivní identity regionálních producentů
Kristína Korená -
Využití procesu získávání znalostí z databází na data z insolvenčního rejstříku ČR
Karel Kadlec -
Získávání znalosti z dat v jazyce Python
Tamara Krestianková -
Automatické strojové metody získávání znalostí z multimediálních dat
Jan Mašek