Bc. Jitka Křemečková

Diplomová práce

Chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky

Consumer behaviour in the air conditioning market
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky, a následně v rámci případové studie navrhnout marketingovou kampaň k získání nových zákazníků společnosti zabývající se prodejem a montáží klimatizační techniky. Na základě identifikovaných faktorů byla provedena segmentace trhu. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje …více
Abstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour in the market with air conditioning. The main aim of the thesis was to identify the factors that affect con-sumer behaviour in the air conditioning market, and then in a case study to design a marketing campaign to gain new customers of the company engaged in the sale and installation of air conditioning equipment. The partial aim of the work was to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta