Chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky – Bc. Jitka Křemečková
Bc. Jitka Křemečková
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky
Consumer behaviour in the air conditioning market
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky, a následně v rámci případové studie navrhnout marketingovou kampaň k získání nových zákazníků společnosti zabývající se prodejem a montáží klimatizační techniky. Na základě identifikovaných faktorů byla provedena segmentace trhu. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour in the market with air conditioning. The main aim of the thesis was to identify the factors that affect con-sumer behaviour in the air conditioning market, and then in a case study to design a marketing campaign to gain new customers of the company engaged in the sale and installation of air conditioning equipment. The partial aim of the work was to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman