Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz – Karel SOUČEK
Karel SOUČEK
Bachelor's thesis
Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz
Application of Internet Advertising Mix for E-shop www.posvitime.cz
Abstract:
Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně …moreAbstract:
Submitted thesis aims to analyze current status of the e-shop www.posvitime.cz and to deter-mine new advertising campaign. The research question of the thesis is description of the relati-onship between the search engine type, order size and conversion ratio. Survey of the e-shop customers was realized for the needs of the thesis. The quantitative survey results were applied in the proposed advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOUČEK, Karel. \textit{Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/2sbgjh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOUČEK, Karel. Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com
Jiří Ondra -
Měření SEO potenciálu webu – PIF RANK
Vojtěch Schlesinger -
Měření SEO potenciálu webu - PIF RANK
Vojtěch Schlesinger -
Posouzení problematiky ISO 9001 a 14001 vzhledem k řízení v podmínkách firmy SMO, a. s.
Kateřina BLANAŘOVÁ -
Projekt optimalizace mzdových nákladů ve stavební firmě SMO a.s.
Dan RŮŽIČKA