Bc. Kateřina Merčáková

Diplomová práce

Hör-/Sehverstehen im DaF-Unterricht mit empirischer Anwendung auf das (ABI-)Fertigkeitstraining im Lehrwerk Direkt interaktiv 1

Listening/viewing comprehension in GFL lessons with empirical application to (ABI) skills training in the textbook Direkt interaktiv 1
Abstract:
This thesis deals with the topic of listening/visual comprehension in German lessons and offers theoretical and empirical insights into the methodology and implementation of these skills. The theoretical part defines important terms and models of listening/visual comprehension and focuses on application in German as a foreign language lesson. From my perspective, I describe listening/visual comprehension …více
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem poslechového a zrakového porozumění v hodinách němčiny a nabízí teoretické a empirické vhledy do metodologie a implementace těchto dovedností. Teoretická část vymezuje důležité pojmy a modely poslechu/zrakového porozumění a zaměřuje se na aplikaci v němčině jako výuce cizího jazyka. Z mého pohledu popisuji poslech/zrakové porozumění jako klíčový prvek pro porozumění a interpretaci …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Jan Budňák, Ph.D.
  • Oponent: Berthold Linder

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy