VNÍMÁNÍ SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI FIRMY NESTLÉ – Šimon Luňák
Šimon Luňák
Diplomová práce
VNÍMÁNÍ SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI FIRMY NESTLÉ
Perception of Nestlé's corporate social responsibility
Anotace:
Role společenské odpovědnosti roste na důležitosti celosvětově i v České republice. To si uvědomují i firmy a ve stále větším počtu implementují do svých podnikatelských strategií společensky odpovědné koncepty a projekty. Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firmy Nestlé a jejího vlivu na brand image. Dále pak zkoumá vliv společenské odpovědnosti firem v potravinářském …víceAbstract:
The role of social responsibility is growing in importance worldwide and in the Czech Republic as well. Companies are aware of this situation and implement socially responsible concepts and projects into their business strategies. This master thesis is focused on issue of Nestlé´s corporate social responsibility and its affects on brand image. It also examines the impact of corporate social responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82021
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia