Sociálně pedagogické aspekty inkluzivního vzdělávání dětí s ADHD na ZŠ – Bc. Lucie Krajčová
Bc. Lucie Krajčová
Master's thesis
Sociálně pedagogické aspekty inkluzivního vzdělávání dětí s ADHD na ZŠ
Social and Educational Aspects of Inclusive Education of Children with ADHD in Elementary School
Abstract:
Naše akademická práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání dětí s ADHD na základních školách. Přibližuje problematiku dětí s ADHD, ukazuje nám, jak se máme chovat při výchově těchto dětí, jak jim přizpůsobit výuku, jak jim pomoci se začlenit mezi své vrstevníky a dále se zabývá inkluzivním vzděláváním. Praktická část obsahuje rozbor rozhovorů s rodiči a učiteli, kteří jsou s těmito dětmi v nejbližším …moreAbstract:
Our acacemic asignment's theme is an inclusive education of children with ADHD in pri-mary schools. I tis focusing at issues related to children with ADHD. It shows u show to act and behaved at thein education, how to maket he lessons more appropriate, how to help them to integrate withen their peers and it also looks at inclusive education. The practical part includes breakdowns of communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jaroslav Balvín, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAJČOVÁ, Lucie. \textit{Sociálně pedagogické aspekty inkluzivního vzdělávání dětí s ADHD na ZŠ}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/2sjpo5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krajčová, Lucie. Sociálně pedagogické aspekty inkluzivního vzdělávání dětí s ADHD na ZŠ. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková