Bc. Michaela Pavlíčková

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené společnosti Bematech s.r.o. V první části práce je věnována pozornost konkurenci, konkurenceschopnosti a konkurenčním strategiím, teorii marketingu, segmentaci trhu, hodnotě pro zákazníka, marketingovému mixu a BCG matici. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na analýzu současného stavu podniku včetně jeho …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on using marketing to increase the competitiveness of the chosen company Bematech s.r.o. In the first part is attention devoted to the competition, competitiveness and competitive strategies, marketing theory, market segmentation, customer value, marketing mix and BCG matrix. The second part of bachelor thesis is focused on analyzing the current status of the company, including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Lucie Borkovcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms