Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti – Bc. Pavel STOJAR
Bc. Pavel STOJAR
Master's thesis
Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Marketing communication of The Museum of Moravian Slovakia
Anotácia:
Diplomová práce představuje současné trendy v oblasti marketingových komunikací muzeí a galerií. Analytická část uvádí teoretický kontext do praktické roviny na konkrétním pří-kladu Slováckého muzea v Uherském Hradišti. Cílem diplomové práce je zjistit potenciál marketingových komunikací této instituce a nastínit možnosti jejich dalšího rozvoje. Na základě závěrů zjištěných v analytické části práce …viacAbstract:
This thesis introduces contemporary trends in marketing communication used by museums and galleries. The analytical part puts the theoretical context into practice by stating a spe-cific example of The Museum of Moravian Slovakia in Uherské Hradiště. The aim of this thesis is to discover the potential of marketing communications of this institution and to offer possible suggestions for further development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18606
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STOJAR, Pavel. Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Marketing v neziskovém sektoru
Nikola Šeráková -
Marketing v neziskovém sektoru
Lukáš Šroub